آرش جعفری، فارغ التحصیل مهندسی صنایع، مالک و مدیر عامل برند وودوو، بزرگترین کارخانه تولیدی غذای پت در کشور می باشد. او که دارای 15 سابقه اجرایی در حوزه غذای دام، طیور، آبزیان و پت می باشد، کار خود را از خط تولید شروع کرده و هم اکنون مدیر ارشد اجرایی شرکت می باشد. 
مهندس جعفری فراز و فرودهای این صنعت را تجربه کرده و هم اکنون مراکز زیادی در حوزه نگهداری از حیوانات بی سرپرست در کشور از خدمات این شرکت به طور رایگان استفاده می نمایند. او در پاسخ به این سوال که کار پت را از کجا و چه زمانی شروع کرده اید و فعالیت های خیریه شما در حوزه پت به در چه اقداماتی خلاصه می شود، پاسخ داد،

شرکت اصفهان مکمل واقع در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان از بزرگترین تولید کنندگان و قدیمی ترین فعالان صنعت غذای دام، طیور و آبزیان بوده است. نخستین فناوری اکسترود در کشور نیز توسط ما و با همکاری تیم متخصص شرکت آماندوس کال کشور آلمان پیاده شد که در زمان خود، انقلابی عظیم در صنعت غذای آبزیان بود.

از سال 1393 تا کنون نیز به دلیل تجهیزات مدرن، بهداشتی و پیشرفته در کارخانه، بسیاری از برندهای قدرتمند داخلی پت در کشور، غذای خود را در روی خط تولید وودوو پت و به صورت کارمزدی تولید می کنند. با توجه به تجربه تولید، امکانات و ماشین آلات به روز و دانش و تجربه ی تولید و با توجه به افزایش نرخ ارز و تقلب گسترده در تولید غذاهای فله و بروز انواع تخلف و تقلب در غذاهای وارداتی، جای خالی حضور برندی باکیفیت و تازه مصرف حس می شد.

بدین گونه بود کهسال 1395 با همکاری تیمی آلمانی و طی بازدیدی که از کارخانه صورت پذیرفت، مقدمات تولید بهداشتی و مدرن غذایی باکیفیت در حوزه پت،اجرایی و در سال 1396 به تولید انبوه رسیدیم. تجربه ارزنده ما در تولید به همراه تیم متخصصان آلمانی و آزمایشگاه های مجهز موجود در کارخانه سبب شده که فرمولاسیون قدرتمند و خوراک بسیار مقوی، بدون نگهدارنده، بسیار خوش طعم و باب میلی برای سگ، گربه، جونده، خزنده و پرنده، در کنار سایر ملزومات جانبی باکیفیت داشته باشیم. 
آرش جعفری در ادامه افزود، بدیهی است شرکت هایی چون ما مسئولیت اجتماعی سنگینی در حوزه فرهنگ سازی رفتار مناسب با حیوانات به عنوان قسمتی بسیار زیبا از هستی و طبیعت داریم. وظیفه تک تک ما فعالان حوزه پت، حمایت از حیواناتی است که همانند ما حق حیات و بهره برداری از نعمات خداوند متعال را دارند. 

وودوو پت، به طور مستمر و ماهیانه بیش از 5 تن غذای با کیفیت به پناهگاه های حیوانات ارسال می کند و همکاری خوبی در این زمینه با مراکز مورد اعتماد داریم. فعالیت های خیریه ما به حیوانات محدود نمی شود و تنها در سال 1402 در تامین هزینه ساخت بیش از 14 منزل مسکونی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و تامین هزینه درمان 4 کودک و 12 بزرگسال مشارکت داشته ایم هر چند معتقدیم بسیار بیش از اینها می بایست حضور داشت.

لازم به ذکر است در سال 1403 کمپین های بسیار بزرگتری در حوزه حمایت از حیوانات خواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت اصفهان مکمل و مالک برند وودوو در پایان گفت، ادای مسئولیت های اجتماعی و انجام کمک های خیریه از هر نوع و در هر راستایی، منشا خیر و برکت در کسب و کارهاست. از همین رسانه، از کلیه محیط بانان زحمتکش این مرز و بوم، خیرین فعال در حوزه حیوانات نیازمند به حمایت و درمان و نیز تمامی عزیزانی که در راستای حفظ و حراست از محیط زیست و اکوسیستم جانوری این کشور تلاش میکنند، تقدیر و تشکر نمایم. 
 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید