به گزارش بازار مشترک از دیجیاتو به نقل از carscoops، مهندسین لندرور در دیفندر Works V8 Trophy بیشتر بر ارتقای توانمندی‌های آفرود تمرکز کرده‌اند. گفته می‌شود قابلیت‌های آفرود این خودرو آنقدر بالاست که نسل جدید دیفندر در برابر آن کم می‌آورد!

نیروبخش دیفندر Works V8 Trophy یک موتور 5 لیتری V8 تنفس طبیعی است. این موتور 399 اسب بخار قدرت و 515 نیوتن متر گشتاور تولید نموده و در همکاری با گیربکس هشت سرعته خودکار ساخت ZF، جعبه دنده کمکی دو سرعته و سیستم AWD تمامی چرخ‌ها را به حرکت وادار می‌کند. دیفرانسبل‌های مقاوم‌تر در جلو و عقب و دیفرانسیل مرکزی با قابلیت تغییر گشتاور از دیگر وجوه تمایز این خودرو با دیفندر استاندارد نسل قبل هستند.


لندرور کلاسیک، شاسی‌بلند منحصر بفرد خود را در دو اتاق 90 و 110 عرضه خواهد کرد. این نسخه را می‌توان با رنگ زرد اختصاصی بدنه و رنگ مشکی لبه گلگیرها، کاپوت و درب عقب از سایر مدل‌های استاندارد تشخیص داد.

ه غیر از موارد یاد شده، باید به رینگ‌های 16 اینچی فولادی مخصوص، وینچ جلو، میله‌های محافظ بدنه، باربند سقفی، حفاظ کف، هواکش‌های بیشتر، نورافکن‌های LED و تایرهای مناسب برای مسیرهای گل‌آلود نیز اشاره کنیم.


در داخل کابین، لندرور دیفندر Works V8 Trophy از صندلی‌های اسپرت چرمی ریکارو با پوشش چرم مشکی Windor و دوخت زرد رنگ، ساعت عقربه‌ای و سیستم اینفوتینمنت کلاسیک با پشتیبانی از مسیریاب و اتصالات موبایلی سود می‌برد.

دن پینک (Dan Pink) مدیر بخش کلاسیک لندرور، به تمجید از توانایی‌های آفرود دیفندر پرداخته و این شاسی‌بلند نمادین را چیزی بیش از یک خودرو توصیف کرده است. وی دیفندر Works V8 Trophy را حاصل بازخوردهای دریافتی از مشتریان عنوان نموده و افزوده این نسخه تجربه‌ای بهتر برای ماجراجویان رقم خواهد زد.

نکته جالب اینکه کمپانی لندرور از خریداران دیفندر Works V8 Trophy دعوت به عمل خواهد آورد تا در یک تور سه روزه اختصاصی شرکت کنند. علاوه‌بر این، دارندگان این نسخه از دیفندر مجاز خواهند بود در مسابقات و دیگر تورهای اختصاصی که از سوی لندرور در آینده برگزار خواهد شد، حاضر شوند.

و اما قیمت؛ برای این نسخه قدرتمند و همه‌جارو قیمتی برابر با 195,000 پوند (معادل تقریبا 270 هزار دلار) تعیین شده است. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، لندرور کلاسیک تنها 25 دستگاه از این نسخه هیجان‌انگیز را تولید خواهد کرد.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید