به گزارش بازار مشترک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،تلگرام یکی از سرویس‌هایی است که به دلیل قطعی فیسبوک و واتساپ کاربران جدید زیادی پیدا کرد، اما باید دید چه تعداد کاربران وفادار باقی می‌مانند. تلگرام در چند هفته اخیر بسیاری از ویژگی‌های جدید را اضافه کرده و ما مطمئن هستیم که به زودی قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌دهد.

به گزارش phonearena،پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، اخیرا چند اطلاعیه در مورد تبلیغاتی که در کانال‌های بزرگ با بیش از ۱۰۰۰ کاربر (از طریق MSPU) نمایش داده می‌شود، ارائه کرد. اگر یک یا چند مورد از این کانال‌ها را دنبال می‌کنید و تبلیغات می‌بینید، خوشحال خواهید شد که بدانید تلگرام یک سرویس اشتراک با هدف غیرفعال کردن این تبلیغات راه اندازی خواهد کرد. البته، اگر نمی‌خواهید برای چنین خدماتی هزینه بپردازید، همچنان آن تبلیغات را مشاهده خواهید کرد، اما خوب است که بدانید به هرحال این قابلیت پولی وجود دارد.

شرکت تلگرام گفت: "ما قبلاً کار روی این ویژگی جدید را آغاز کرده ایم و مشتاقانه منتظر راه اندازی آن در این ماه هستیم. این قابلیت می‌تواند در قالب یک اشتراک ارزان قیمت بیرون بیاید که به هر کاربری اجازه می‌دهد که در مرحله اول از توسعه تلگرام حمایت مالی کند و در مرحله دوم هرگز تبلیغات رسمی را در کانال‌ها مشاهده نکند".

علاوه بر این، مدیرعامل تلگرام افزود: "کسانی که کانال‌های بزرگ دارند، می‌توانند تبلیغات رسمی را برای همه کاربران خود خاموش کنند". این شرکت در حال ارزیابی شرایط اقتصادی برای تحقق این امر است و مشخص نیست که چگونه فرآیند تبلیغات در این اپلیکیشن کار می‌کند. از آنجایی که تلگرام همچنان در حال کار روی ارائه این ویژگی به کاربران است، هنوز قیمت اشتراکی اعلام نشده، اما پس از آماده شدن برای پیاده سازی، شرکت تلگرام اطلاعات بیشتری را در دسترس قرار خواهد داد."

این شرکت افزود این پیام رسان برای همیشه رایگان خواهد ماند و تنها چند قابلیت پولی ارائه خواهد شد. مشکلات اقتصادی موجود در این شرکت به دلیل افزایش کاربران و عرضه توکن دیجیتال از دلایلی است که این شرکت را به سمت پولی کردن برخی قابلیت‌ها برده است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید