به گزارش بازار مشترک از تراول‌نیوز، آخرین نظرسنجی از WTA مشخص می‌کند در برنامه‌ریزی سفرهای سلامتی برای کاربران (طی دو سال آینده)، چه منابع، امکانات، فعالیت‌ها و پیشنهاداتی مهم هستند و چه چیزی اصلا مهم نیست و چه چیزی ممکن است بر آنان تاثیر بگذارد.

نظرسنجی آنلاین سه ماهه (آوریل، مه و ژوئن ۲۰۲۱)  WTA که با همکاری دکتر دنی کسلر، استادیار دانشگاه Dongseo و کالج بین‌المللی در بوسان کره‌جنوبی انجام شد پیشنهادهای برتر و مهم را ارائه کرده است.

محیط هتل مطمئن و تمیز تایید شده در بین نسل‌های مختلف رتبه اول را کسب کرد و  مواردی مانند دسترسی به متخصصان سلامت روان، ردیاب‌های تناسب اندام و برنامه‌هایی برای کنترل ضربان قلب، دسترسی به متخصص تغذیه، دسترسی به پزشکان برای مشاوره‌های انفرادی یا آزمایش‌های پزشکی که می‌تواند مستعد ابتلا به مسائل پزشکی آینده را پیش‌بینی کند و دسترسی به سایر پزشکان سلامت اهمیت نداشتند.

این رتبه‌بندی با یک پرسش قابل‌بحث دنبال شد؛ «زمان شروع دوباره سفرها به چه نکاتی اهمیت می‌دهید؟».

سه مورد ایمنی از نظر فیزیکی، قرار گرفتن در معرض بیماری کووید- ۱۹ و دسترسی به فضاهای آرام، ساکت، طبیعت و فضای باز مهمترین موضوعات عنوان شده بودند.

در این نظرسنجی همچنین از پاسخ‌دهندگان خواسته شد تا در مورد رزرو سفرهای سلامتی در دو سال آینده و مواردی که اهمیت بیشتری دارد، رتبه‌بندی ارائه کنند که شامل قیمت، انعطاف‌پذیری، اعتماد و مدیریت مقصد بود.

آن دیمون، رئیس و مدیر عامل انجمن گردشگری سلامتی گفت: این یافته‌ها برای ارائه بینشی درباره بهبود صنعت گردشگری و اولویت سلامتی اهمیت دارد.

نتایج بررسی‌های نظرسنجی‌های گذشته نشان می‌دهد که اهمیت طبیعت به‌عنوان موضوع مهم و اولویت اصلی برای گردشگران سلامت بوده است اما اکنون شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای خود مراقبتی هستیم زیرا افراد به سلامتی خود نسبت به گذشته اهمیت بیشتری می‌دهند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید