به گزارش بازار مشترک به نقل از ایسنا، ۱۵ درصد از شرکت‌کنندگان نیز بزرگ‌ترین مشکل آمریکا را کووید ۱۹ دانسته‌اند. بیماری کرونا روزانه به طور میانگین جان ۱۱۰۰ آمریکایی را می‌گیرد.

۱۸ درصد از شرکت‌کنندگان آمریکایی گفته‌اند که بایدن اقدامات کافی برای حل مشکل تورم انجام داده است؛ درحالی که ۵۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بایدن را مقصر تورم حال حاضر ایالات متحده خوانده‌اند.

این نظرسنجی‌ها بخشی از دلیل افت طرفداری از بایدن را توجیه می‌کنند. میزان رضایت از عملکرد بایدن در ماه‌های اخیر به ۴۳ درصد کاهش یافته است.

چندی پیش پولیتیکو نیز با انجام نظر سنجی گزارش داده بود که تعداد رای‌دهندگانی که نسبت به سلامت جسمی و عقلی جو بایدن، پیرترین رییس‌جمهوری آمریکا تردید دارند، افزایش یافته است.

مطابق با نظرسنجی که پولیتیکو انجام داده بود تنها ۴۰ درصد از مشارکت‌کنندگان با این عبارت که بایدن "در سلامت کامل است" موافق بودند درحالی ۵۰ درصد از مشارکت‌کنندگان مخالفت خود را ابراز کردند.

زمانی که درخصوص سلامت عقلی بایدن سوال شده بود نیز تنها ۴۶ درصد شرکت‌کنندگان با سلامت عقلی رییس‌جمهوری موافقت و ۴۸ درصد از مشارکت‌کنندگان مخالفت کردند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید