به گزارش بازار مشترک، منطقه زراس در نزدیکی سد کارون ۳ و شهر دهدز واقع شده که از زیبایی خاصی بهره مند است. در ابتدای ورود به این منطقه از دشت های سرسبز که گذر کنیم می توانیم مسیر رود کارون را تماشا کنیم که منظره ای بهشتی را میسازد و در نهایت در ادامه مسیر که ارتفاع کم میشود به نزدیکی رود کارون میرسیم.

در این منطقه دهکده تفریحی ساخنه شده که پذیرای گردشگرانی است که علاقه مند به بر پایی چادر و گذراندن وقت در طبیعت این منطقه هستند. در طول روز طبیعت طوری ما را به خود جلب میکند که نمی توان چشم از آن برداشت و برای شب هم باید برای راه انداختن آتش آماده باشیم تا از سکوت و طبیعت منطقه نهایت آرامش را ببریم.

بهترین فصل برای سفر به زراس در ابتدای بهار و ابتدای پاییز است . این منطقه کوهستانی زمستان های سرد و تابستان های به شدت گرمی دارد.

برای آن دسته از ماجراجویانی که شیفته طبیعتگردی هستند مناطق بکر و عجیبی وجود دارد که باید با کمک یک لیدر محلی با قایق به آن سفر کنند از جذابیت های این مناطق بکر می توان به وجود تنگه های زیبا در دل رود کارون اشاره کرد. با ما همراه باشید در مطالب بعدی مفصل در مورد این مناطق جذاب و سفرهای مربوط به آن با شما صحبت میکنیم.

گزارش و عکس: صدف ابراهیم زاده

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید