به گزارش بازار مشترک به نقل از تسنیم، سیداحسان خاندوزی اظهار داشت: نقش گمرک بیله‌سوار در ارزآوری و پیشرفت افتصاد کشور بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی بیان کرد: امروز با ورود به شهرستان بیله‌سور حامل پیام رییس‌جمهور برای احقاق حقوقی هستیم که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته و اولویت قرار داده شده است که در همین راستا بازدیدی از گمرک بیله‌سوار انجام یافته است که به امید خداوند متعال مشکلاتی که احصا و شناسایی شد، برطرف‌سازی خواهد شد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: در حال حاضر مقامات گمرک و منطقه‌ای بیله‌سوار گزارشاتی از مشکلات ارائه دادند و بازدیدهای میدانی نشان از مشکلات موجود در دو دسته بود که در تهران پیگیری خواهد شد.

خاندوزی ادامه داد: نخستین مشکل در این زمینه عدم هماهنگی‌ و همکاری برون‌مرزی است که با رویکرد فعالانه وزارت امور خارجه در کشور جمهوری آذربایجان حل و فصل می‌شود.

وی اظهار کرد: دومین مشکل نیز مربوط به خود گمرک مرزی بیله‌سوار است که بخشی از کمبودها در همین‌جا به سرانجام رسیده و می‌توان به ایکس‌ری اشاره کرد که به همین منظور در این راستا برنامه‌ها طبق زمان‌بندی مشخصی ارائه می‌شود.

خاندوزی ادامه داد: امید می‌رود با روان شدن جربان و ورود خروج و تسهیل جریان کارآیی، رونق منطقه و اقتصاد مردم را که با مسائل و مشکلات مردم گره خورده شاهد باشیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: مسائل منطقه آزاد برای استان اردبیل مصوب شده و جزییات آن با تصویب نقشه وارد فاز عملیاتی خواهد شد که آن زمان نیز حامل خبری خوش برای استان اردبیل خواهیم بود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید