به گزارش بازار مشترک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سید عباس جعفری، مدیر کل دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش‌های بیمه‌ای شرکت ساتکاب، گفت: توسعه صادرات در عرصه‌های مختلف منجر به رونق اقتصاد و ارزش افزوده‌ای خواهد شد که پشتوانه حضور قوی‌تر در صنایع داخلی و خارجی خواهد شد.

او ضمن اشاره به توانمندی‌های مطلوب «صنعت آب و برقِ» ایران، پشتیبانی از صنایع داخلی برای حضور در خارج از مرز‌ها را مهم ارزیابی و اظهار کرد: شناسایی شرکت‌های فعال در «صنعت آب و برق» و تلاش جهت انطباق آن‌ها با استاندارد‌های بین المللی و سطح استاندارد‌های Gost روسیه، از اهمیت ویژه‌ای برای حضور در خارج از مرز‌ها به ویژه روسیه و کشور‌های اوراسیا دارد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر اهمیت «بازار اوراسیا» برای ایران به ویژه در حوزه «صنعت آب و برق» و اقبال خوبِ کالا و خدمات کشورمان در روسیه و دیگر کشور‌ها گفت: «ساتکاب» با شناسایی و معرفی شرکت‌های فعال در این عرصه که ظرفیت‌های کمی و کیفی مطلوبی را دارا هستند، در صدد است تا با توسعه و استمرار دامنه حضور این شرکت‌ها در کشور‌های مذکور، علاوه بر اشتغال‌زایی بیشتر، درآمدِ بیشتری برای کشورمان نیز به ارمغان آورد.

مدیر کل دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش‌های بیمه‌ای ساتکاب، تمهیدات اندیشیده شده در زمینه‌های؛ «مشاوره‌ای»، «بازرگانی»، «بانکی»، «گمرکی» و «بازاریابی» را از جمله اقدامات شرکت ساتکاب جهت افزایش حضور کمی و کیفی شرکت‌های فعال در صنعت آب و برق با ظرفیت‌های خوب ذکر کرد.

جعفری در ادامه، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی را فرصتی برای حضور خوبِ فعالان در حوزه‌های مختلف از جمله؛ صنایع آب و برق دانست و اظهار کرد: برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی اوراسیا در تهران نیز از جمله فرصت‌هایی به شمار می‌آید که شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ حاضر در صنعت آب و برق می‌توانند از آن به نفع حضور حداکثری در کشور‌های دیگر بهره جویند.

او ضمن اشاره به اینکه زمان برگزاری نمایشگاه مذکور به تیرماه امسال موکول شده است، یادآور شد: برگزاری این نمایشگاه با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، در عالی‌ترین سطوح ممکن، مسلماً می‌تواند به معرفی توانمندی‌های موجود در صنعت آب و برق کمک کند و مبادلات تجاری فی مابین را افزایش دهد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید