به گزارش بازار مشترک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر صمت در جریان بازدید از شهرک‌های صنعتی قرچک، پیشوا و خوارزمی در شهرستان پاکدشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیاز کشور به پارچه مبلی و دیگر پارچه‌ها تقریباً تامین شده و وزارت صمت مبتنی بر تعادل بازار، تقویت تولید داخل را دنبال می‌کند.

او افزود: تقویت توان، تولید داخل و عرضه مناسب در بازار از اولویت‌های وزارت صنعت است. سال گذشته از لحاظ تولید داخل وضعیت مناسبی داشتیم که این موفقیت علی رغم همه تحریم‌ها و همچنین شیوع ویروس کرونا به دست آمده است. در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، نیز با ارائه بسته پیشنهادی، تمام تلاش خود را برای تقویت و افزایش تولید داخل به کار خواهیم گرفت.

فرهنگ بسته بندی در کشور در حال توسعه است

رزم حسینی همچنین در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های بسته بندی گوشت و مرغ، در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تعداد واحد‌های تولیدی با ابعاد مشابه این کارخانه اظهار کرد: این تنها واحد تولیدی در این زمینه است که بر اساس تامین نیاز بازار راه اندازی شده و صنایع بسته بندی به خصوص در حوزه مواد غذایی با کیفیت و تنوع، روز به روز در حال گسترش و توسعه است.

او همچنین گفت: تولیدکنندگان این حوزه نیز با تاکید بر برندسازی، به دنبال تنوع و افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود هستند. فرهنگ بسته بندی در کشور در حال توسعه است و مردم خرید‌های خود را در این زمینه، از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای انجام می‌دهند. مهیا پروتئین به سمت برندسازی رفته و اتفاقاً مرغ را با بسته بندی و قیمت مصوب به بازار عرضه می‌کند.

وزیر صمت در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر شرایط فعالیت این واحد تولیدی با وجود ممنوعیت عرضه مرغ قطعه بندی در کشور اظهار کرد: این موضوع را از وزیر جهاد کشاورزی بپرسید که مرغ بسته بندی را ممنوع کرده است!

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید