پایگاه خبری-تحلیلی بازار مشترک (با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) با هدف یاری رسانیدن به جریان آزاد اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی در زمینه های اقتصادی کشور و بازار های مشترک ایران با سایر کشورها ایجاد شده است. 

  •  بازار مشترک وابسته به هیچ ارگان و نهاد و هیچ حزب و جناح سیاسی نیست و اساسا فعالیت های سیاسی ندارد و تنها به مسائل اقتصادی می پردازد.
  •  این پایگاه آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، زمینه مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.
  •  صداقت، سرعت، درستی و جامعیت در ارائه اخبار و انصاف در نگارش و انتشار تحلیل ها و مقالات، سر لوحه فعالیت خطیر و پر خطر دست اندرکاران بازار مشترک است.
  • گردانندگان پایگاه خبری تحلیلی بازار مشترک رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود فرض دانسته و علاوه بر رعایت قانون، تلاش خواهند کرد از محدوده اخلاق حرفه ای خارج نشوند.
  • پرهیز از انتشار اخبار غیرواقعی، دوری از درشت نمایی های مغرضانه، اجتناب از توهین و تهمت، ذکر منابع خبری و درج جوابیه ها از جمله این موارد است.
  • همچنین، تا حد امکان، تمامی نظراتی که از طریق صفحات داخلی مطالب فرستاده می شوند و نیز مطالبی که از طریق صفحه تماس با ما ارسال می شوند، منتشر خواهند شد. بدیهی است که وبسایت بازار مشترک از انتشار نظراتی که حاوی توهین، تهمت و اسائه ادب به اشخاص حقیقی و حقوقی باشند و یا هدفشان دروغ پردازی ها و سیاه نمایی های مغرضانه باشد معذور است.

ما در این پایگاه خبری پیشاپیش از راهنمایی ها و نقدهای مخاطبان گرامی در جهت رفع تمامی کمبودهای فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این پایگاه خبری، تحلیلی استقبال می کنیم.


آدرس سایت: www.baazaarmoshtarak.ir

روش: اقتصادی

زبان: فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی

صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول: فرزاد درگاهی

شورای سیاست گذاری: فرزاد درگاهی، محمد علی زاده ثانی

روابط عمومی: صدف ابراهیم زاده

تحریریه: محسن جندقی، الهام صادقی، فرناز فرخی، صدف ابراهیم زاده، نادیه بنیادی

ترجمه: سحر درگاهی و محمد محمد زاده

انفورماتیک: امیررضا حمیدی راد

رسانه های اجتماعی: مهدی بورباقی

عکس/ویدئو: سمانه رعیت، رضوانه عاشوری

سایر همکاران: فرشاد درگاهی، علیرضا رادمند

با تشکر از :  محمد علی زاده ثانی، سید محمد کاظم مرتضوی، مسعود پورباقی، متین کاکوئی، دانش پورشفیع، کامیار زین العابدین، سمیه کرمانی و مهیار اردیبهشت 

تلفکس: 77458385-021

پست الکترونیک:  Baazaarmoshtarak@gmail.ir

     info@baazaarmoshtarak.ir

نشانی: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان بهار 4، پلاک 26


تبلیغات در رسانه «بازار مشترک» : 

0098-935-6335156 خانم ابراهیم زاده

0098-920-6593005 (واتس اپ)

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید